4. Міжелектродний зазор свічки перевіряється шляхом введення в нього відповідного щупа

  
Сообщений: 129
4. Міжелектродний зазор свічки перевіряється шляхом введення в нього відповідного щупа вимірника і повинен відповідати вимогам, приведеним в мануалі (технічній книзі до мотоцикла). Необхідної товщини щуп повинен з легким опором прослизати між бічним і центральним електродами свічки. Коректування зазору може бути проведено за допомогою спеціального пристосування, що входить до складу вимірника - підігніть відповідним чином бічний електрод свічки.

5. Якщо бічний електрод виявляється розташований не точно над центральним, підкорегуйте його положення відповідним чином. Упевніться у відсутності тріщин і інших пошкоджень у фарфоровому ізоляторі свічки. Наявність будь-якого роду дефектів ізолятора неприпустимо.
Сообщений: 129
2. Правильніше за все постійно тримати в мотоциклі комплект змінних свічок запалювання з правильним чином відрегульованим міжелектродним зазором. При покупці нових свічок запалювання стежте за тим, щоб вони відповідали по своїх параметрах вимогам двигуна Вашого мотоцикла. Необхідна інформація приведена в специфікації мотоцикла в книзі, мануалі.

3. Приступайте до викручування свічок запалювання тільки після повного охолодження двигуна. Щоб не втрачати дарма час, скористайтеся паузою для перевірки стану змінного комплекту. Уважно оглянете нові свічки, - при виявленні щонайменших тріщин в ізоляторі відповідна свічка повинна бути відбракована. Зміряйте величину міжелектродних зазорів нового комплекту.

Сообщений: 129
Заміна свічок запалювання на мотоциклі

1. В більшості випадків для заміни свічок запалювання на мотоциклі або автомобілі потрібна наявність спеціальної головки (з еластичним вкладишем "гумка" всередині або ще краще магнітна головка свічки) свічки в комплекті з приводом і пристосування для перевірки і коректування міжелектродних зазорів. Використання динамометричного ключа дозволить добитися правильного зусилля затягування свічок запалювання в циліндрах мотоциклетного двигуна.
Сообщений: 129

Необхідно стежити за чистотою штирів і клем приводів, стежити за рівнем електроліту в банках, особливо в жаркий час. В жаркий час рекомендується перевіряти рівень кожні 5-6 днів, а в звичайну пору року через 2-2,5 тис. км пробігу. Якщо рівень електроліту зменшився, то необхідно долити дистильовану воду.

Для тривалого зберігання акумулятора в зимовий час його потрібно зняти з мотоцикла, повністю зарядити і зберігати при температурі не вище 0 градусів і не вище -30 градусів. Чим нижча температура електроліту тим нижчий саморозряд акумулятора. Через кожні 3 місяці акумулятор необхідно заряджати для відновлення саморозряду. При зберіганні акумулятора на мотоциклі слід від'єднати клеми від вивідних штирів.
Сообщений: 129
Догляд за акумулятором

Тривалість експлуатації акумулятора залежить від правильного догляду за ним. Він повинен міститися в чистоті, оскільки чим брудніше його поверхня тим інтенсивніше йде його саморозряд. При технічному обслуговуванні рекомендується протирати його поверхню 10% - розчином нашатирного спирту або кальцинованою содою, після чого протирати чистим сухим ганчір’ям.

Під час зарядки акумулятора виділяються гази, які значно підвищують тиск усередині банок, тому необхідно стежити за станом вентиляційних отворів і не допускати їх засмічення. Оскільки при заряді виділяються гримучий газ, то зарядку акумулятора необхідно проводити в добре провітрюваному приміщенні, так само не можна оглядати заряджаючий акумулятор з відкритим вогнем. Для підтримки довговічності акумулятора, його зарядку необхідно проводити в відповідності з інструкцією виробника.

Сообщений: 129
Якщо мотоцикл забруднений досить сильно, то просто водою ви не обійдетесь. Для доброго результату необхідно використовувати спеціальні шампуні для мотоцикла. Їх витрата не велика, приблизно 1 ковпачок на 5 літрів води. Тому пляшки з шампунем вистачить не на одне миття Вашого залізного коня. Деякі мотолюбителі миють мотоцикл звичайними ганчірками – це робити категорично заборонено. Тому що дрібні шматочки бруду, піщинки можуть запросто його подряпати. Кращого всього використовувати звичайні губки. Правильно мити ваш мотоцикл потрібно зверху вниз. Після того, як ви домили кузов, необхідно сполоснути його водою і лише після цього протирати ганчіркою, щоб прибрати дрібні пилинки. Потім бажано обробити кузов спеціальними поліролями. Вони покривають кузов тоненькою плівкою і захищають його від води та дрібних піщинок.

Колеса краще всього мити з якимсь сильнодіючим засобом для миття посуду. Якщо ви дотримуватиметеся цих порад, то ваш мотоцикл завжди буде чистий і красивий.
Сообщений: 129
Миття мотоцикла. Як правильно мити мотоцикл

Миття – навряд чи не найважливіший момент в догляді за мотоциклом. Чистий мотоцикл, свого роду обличчя водія. Тому в цій статті я хочу розглянути, як все-таки правильно помити мотоцикл.

Існує декілька способів миття мотоцикла: поїхати на автомийку, де професіонали запропонують автоматичне і безконтактне миття, або ж помити самому. Якщо у випадку з автомийкою все зрозуміло – там все зроблять за вас, то як же бути, якщо ви миєте мотоцикл самостійно. В ідеальному варіанті у вас повинен бути апарат високого тиску. З ним миття перетворюється на задоволення. Вода під високим тиском змиває весь бруд, пил і сюрпризи пташок. Перевагою такої техніки є те, що з її допомогою у вас є можливість вимити труднодоступні місця вашого мотоцикла. Наприклад, колісні арки або днище.
Сообщений: 129
Розкрийте і огляньте зубчатий ремінь, на ньому не повинне бути мікротріщин. Підрахуйте кількість зубів (щоб купити запасний). Підтягніть ремінь шляхом ослаблення натяжного ролика і його подальшим затягуванням.
Злийте з картера 1-2 мл. масла і уважно розглянете його. Якщо в ньому зустрічаються стружка, замініть масло і знову перевірте його стан через 1000 км Якщо в маслі знову буде стружка - їдьте на СТО.
Перевірте рівень і густину електроліту в акумуляторі.
Змажте будь-яким густим мастилом всі гумові вироби.
Промийте і продуйте повітряний фільтр. Якщо є можливість - заміните його.
Не чекаючи відмови, заміните паливні фільтри тонкого очищення палива.
Перевірте тиск повітря в колесах і підкачайте їх.
Укомплектуйте мотоцикл речами, необхідними для наших умов. Це повинні бути: буксирний трос, знак аварійної зупинки, ліхтар, насос, аптечка, дроти для пуску двигуна від іншого акумулятора, рукавички, чисте ганчір’я.
Сообщений: 129
Відразу після покупки мотоцикла

Зніміть по черзі всі колеса, гальмівні барабани і супорти для того, щоб оцінити стан гальмівних накладок.
Відразу перевірте стан підшипників. Помітного люфта і шуму (як би кульки перекочуються всередині) бути не повинно.
Якщо мотоцикл з автоматичною коробкою передач зміните масло в автоматі. Адже ви не знаєте насправді що там залито. По тих же міркуваннях зміните масло і фільтр.
Перевірте натягнення всіх ременів. Вони повинні бути натягнутий якомога слабше, але в той же час важливо не допустити їх ковзання на шківах. Дуже туго натягнуті ремені ведуть до швидкого руйнування кулькових підшипників в натяжних роликах і агрегатах.
В начало страницы 
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
Чтобы писать на форуме, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь.
 



 
Квадроциклы - опыт использования, отзывы © 2013